شب اول لیگ قهرمانان در قاب تصویر/ آغاز رویایی غول های فوتبال اروپا

شب اول لیگ قهرمانان در قاب تصویر/ آغاز رویایی غول های فوتبال اروپا

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 

آشنایی با غول های فوتبال اروپا, تصاویر شب اول لیگ قهرمانان

 


نظرات شما عزیزان:

یه دختر استقلالی
ساعت15:23---28 شهريور 1392
سلام ممنون که بهم سر زدی به امید خدا حتما به فینال می رسیم
من شما رو لینک کردم اگه خواستید شما هم من رو لینک کنید


سمر
ساعت14:04---28 شهريور 1392
گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه ها ی رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بستی

صبور میمانم و بی تفاوت می گذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم


سمر
ساعت15:48---27 شهريور 1392

پشت این بغض

بیدی

شکسته است

که خیال می کردم.....
با این بادها نمی لرزد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:59 ] [ mohammad ]
[ ]