شایعات عجیب و غریب درباره علت خط خوردن خلعتبری

جامعه ورزش علاقه شگفت‌انگیزی به شایعه پردازی دارد و شاید به همین دلیل هم هست که درست از لحظه خط خوردن خلعتبری، انبوهی از شایعات در مورد چرایی کنار رفتن او ساخته شده است.
 
شایعه شده محمدرضا خلعتبری تا آخرین ساعات شنبه شب یکی از مسافران جام‌جهانی بود و حتی از فدراسیون با او تماس گرفته بودند که دوشنبه خودش را به هتل آزادی برساند و در جشن بدرقه تیم‌ملی شرکت کند اما ناگهان صبح روز دوشنبه اتفاقات تازه‌ای رخ داد و نام این بازیکن از لیست تیم‌ملی درآمد! شایعه‌سازان می‌گویند در خط خوردن خلعت مسائل غیرفنی دخیل بوده است!

 این وسط حتی عده‌ای تصویری از لگد شدن سهوی صورت خلعت به وسیله نکونام در دربی را هم منتشر کرده‌اند تا مثلا کاپیتان تیم ملی را مقصر جلوه بدهند!

با این حال اما مهم‌ترین زمزمه روز مربوط می‌شود به عکسی که بازیکن پرسپولیس با هومن خلعتبری در اردوی اتریش گرفت و خیلی زود در ابعاد وسیع منتشر شد.

 حالا این تصویر از سوی عده‌ای از مخاطبان فوتبال ایران به عنوان دلیل اصلی خط خوردن خلعتبری مورد استناد قرار گرفته، آن هم در حالی که حتی سر سوزنی امکان ندارد این شائبه درست باشد.

 نه کی‌روش مربی توصیه‌پذیری است که اگر بود با وزیر اختلاف پیدا نمی‌کرد و نه مسئولان ایرانی از این تندروی‌ها دارند که اگر داشتند با گوچی به خاطر حضورش در برنامه سال تحویل فلان کانال ماهواره‌ای و پنالتی زدن به مجری این شبکه برخورد می‌کردند.

وقتی حتی کسی به عادل که برای اولین بار حضور هومن خلعتبری در استادیوم را افشا کرد کاری ندارد، چرا باید ستاره پرسپولیس به چنین دلیلی خط بخورد؟

خلعتبری حذف شد، فقط به این دلیل که درست یا غلط در تفکرات کی‌روش جایی نداشت. همین.

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, ] [ 16:36 ] [ mohammad ]
[ ]