اولین وآخرین

اولین وآخرین

اشعار تنهایی , اشعار جدایی , اشعار شکست , اشعار مهدی لقمانی , اشک ریختن , اشک و گریه , بی تو بودن , بی وفا , تنهایی , جدایی , حسرت با تو بودن , دست نوشته های مهدی لقمانی , دفتر عشق , دفتر عشق مهدی لقمانی , دلشکسته , دلنوشته های مهدی لقمانی , سایت مهدی لقمانی , شعر اولین و آخرین بی وفا , شعر تنهایی , شعر جدایی , شعر دلتنگی , شعر شکست , شکست , عاشقانه های مهدی لقمانی , عشق و بی وفایی , غروب و تنهایی , غوغای عشق , غوغای عشق مهدی لقمانی , متن بی وفایی , متن تنهایی , متن جدایی , متن شکست , متنهای مهدی لقمانی , وبلاگ مهدی لقمانی

رفتم زیر خاک و آب گل آلود به من رسید
ریشه کردم و همه برگهایم خشکید
و این آخرین غروب من بود
برای کسی که صدها بار طلوع کردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ mohammad ]
[ ]